İyileştirme Günlükleri: Öneri, Sorun ve İyileştirme Toplu Bildirim Konusu

  • karekter lerin hasarının düşmesi gerek boş olan biri bile gelip 70 k hasar atabiliyor savaşların tadı kalmıyor herkes birbirine tek atıyor eskisi gibi cok az olmasa bile azalması lazım cok abartılmış çözme atarak bile kara ejdere 30 k hasar atılıyor çok garip bi durum düzelmesi dileği ile

  • Beceri hasarı konusunda pvp anlamında damageler aşırı yüksek herkes birbirine tek atıyor ki bu düz vuruş oranlarıyla beraber kabul edilebilir bir şey değil 2 skill yiyen full vs lik hesabın yaşama imkanı yok 0 savunma varmış gibi 60 65 savunmalı silahtan 30 k 35 k skill hasarı almak kabul edilebilecek bir durum değildir ortalama hp miktarının 65-70k olduğunu düşünürsek çok saçma bir hal alıyor bu durum 60-65 savunmalı bir çarım skillden alacağı hasar 10-15 k dur kabul edilebilir ama 30k lar cidden anlam verilemeyecek düzeyde 300-500 hasarlar cidden komikti ama birden birden 30k lara çıkmasının hiçbir mantığı yok ve oyuna gelen spiral bileklik ve gelişim küresi hakkında gelişim küresi farm için kullanılabilir isteyen hasar görmek isteyen gönlünce açar kullanır ama vs lik olarak gelen spiral bileklik 30 berserker 15 ortalama kabul edilebilir özellikler değildir. Resmen 400-500 epe 12 saatlik nesne market itemi satmak için yapılmış bişeydir. Dengeli olan hasarları biraz beceri hasarı hasarını arttırıp daha keyifli hale getirmektense tamamen 55-120 veya saçma sapan 1-120 lere çevirmek rohan2 nin 4 yıllık alışılagelmiş oyun dengesini ve düzenini tamamen bozuyor.Ben bu oyunu tr ye yakın özellikte bir sunucu olduğu için oynuyorum.Yakında Metinlere 120 milyonda vururuz tam olur.

  • PvP (savaşlarda) de karakterler birbirine karşı tıkandığı için "Beceri hasarına karşı koyma" bonusuna düzenleme getirilmişti. Bununla ilgili son düzenleme az önce uygulandı, bildirimleriniz için teşekkürler arkadaşlar. Konu güncel.

  • PvP (savaşlarda) de karakterler birbirine karşı tıkandığı için "Beceri hasarına karşı koyma" bonusuna düzenleme getirilmişti. Bununla ilgili son düzenleme az önce uygulandı, bildirimleriniz için teşekkürler arkadaşlar. Konu güncel.

    nasıl bir guncelleme umarım eskisi haline gelmemiştir çünkü skil kullanan karakterler savaşlarda komik duruma dusuyordu

  • Beceri hasarları dünkü güncellemeye kıyasen ise daha dengeli hale gelmiş, eskisine nazaran beceri hasarı vurulabılır hale gelmiş test ettik. teşekkürler..

    bu konuda sana katılıyorum savunmalar yükseldimi skil vuruşları orantılı vuruyor.

  • 1)=sağlam bir vikipedya bilgilendirmesi lazım.
    2)= site üzerindeki kostümlerin bazıların üstünde yazan değerleri vermiyor.(orn; ay yıldız kostumu 10 yarı savunma yazarken verdıgı deger 20 yarı ınsan gucu)
    3)=süs taşı konusunda ya cevirme sırasındakı yanma oranının düşürülmesi ya da yohara npc lerinin istediği gaya miktarının düşürülmesi gerekiyor(bu iş sirkülasyon olayından çıktı)
    4) yardımcı şaman konusunda bir iyileştirme bekliyoruz. (sure uzatma getırılebılır 1 aylık o da 150 ep olabılır. sadece tekrardan kasılması cok buyuk sıkıntı)
    5)= ortalama zarar dırenıse karsı yenı bır ıtem ya da bır ıteme efsun eklenebılır. (tr de kara ejderler bıle ort zarar dırenıs verıyor) mesela aragonıt zırhın bır ust versıyonu gelerek yarı eklenıp ortlama zarar dırenıs arttırılabılır
    6)= 2 yıldır serverda duz vurus daha önemli hale geldi. sura ve şaman karakteri kesılmez oldu. 2 gundur skıllerın degerı arttırıldı savaslar donmeye basladı. bu konuda gerı adım atılmaması gerekıyor. (son ıkı gun ıcınde cekılen nesne sayısına bakarsanız emınımkı hak verırsınız)
    7)=en azından nesne bıneklerının suresını uzatmak ıcın ıyılestırme yapılabılır.
    8)= LORD yuzugunun suresı 3 gun ve gercekten cok az bunun da suresı uzatılabılır.
    9)=bu yoharadakı boss ve karakollardan +lı govde kontraplak ve temel taşı düşmese (işe yaramıyor)
    10)=prızmatık petlerın duzenlı bır artısı yok. 0,5 bıle artabılıyor.
    11)=şebnem yapma konusunda ben ınsanların ugrasmasından yanayım ama yeşil ve sarı şebnem yapmak zulüm oldu. oyundan atıyor.
    12)= şaman karakterının kuıllandıgı yelpaze ve çan, zıhınsel karakterinin kullandıgı kılıc ve cıftel ayrı ayrı savunma ısterken neden bıcak ve pence savunması beraber. Aynı karakter bile değil.
    13)= yaratıkları oldur 1 ve 2 gorevlerınde sorun var. Belki yapılmıyor bu gorev. Geliştirici için sorun o zaman butun karakterlerden kaldırılması daha mantıklı olabılır.
    14)=paskalya, kralı yakala, okey, bınek ve evcıl hayvan gıbı etkınlıkler yerıne ınsanların katılacakları etkınlıkler yapılabılır. (Mesela belırlı bır gunun belırlı bır zamanında bır yere bosslar cıkabılılır)
    15)= kral sarayında slotları keserken 3 4 kere oyundan atıyor.
    16)=Yenı ırade kagıtları nesne markete eklenebılır.
    17)= fırsata gelen kostum ve nesnelerın kac gunluk oldugu ustunde yazarsa almakta tereddut etmeyız.
    18)=kostum bonusu aktarma, savas kagıdı gıbı ıtemlerın getırılmesı daha ıyı olacaktır.
    19)= yohara kıtasına chlerın gelmesı daha cok oyuncunun orda olmasını saglayacaktır.
    20)= yenı baslayacak arkadasların ıslerını bıraz kolaylastırmak ıcın parlak sımyaya kadar sımya gecme oranı bıraz kolaylastırılabılır.
    21)= pıyasadakı wonların erıtılmesı ıcın kostum bınek evcıl hayvan gıbı npc ler getırılebılır. (en azından bır sure),
    22)= surgun damar krıstalının dusme oranı bıraz arttırılabılır. sonucta bıyolog gorevı ve oyuncunun gelısımı ıcın kolaylık saglayacaktır.
    BENIM DIYECEKLERIM BU KADAR. OZELLIKLE SON ZAMANLARDA GELISTIRICIYI DC DE VE FORMA DA DAHA COK AKTIF GORMEK BILE BU İŞ İÇİN BAYA UĞRAŞTIĞINI GÖSTERİYOR.
    UMARIM GELECEK OLAN GUNCELLEME ROHAN2 YE YAKIŞIR GUZELLIKTE VE HIZLI OLUR.

  • Kadin perşömenler görevi


    aldığımız %10 yari insan direnç buğ’da baek-go’da biyoloğun etkisiz reçeteleri dediğimiz halde yari insan direnç geri gelmiyor düzeltilmeli .

    Doğru bilgi; Kadim Parşomenler görevi; %15 Yarı İnsanlara Karşı Güçlü bonusu vermektedir.


    92/94 biyoloğun görevi kem göz m. ve bilgelik m.
    Str hp savunma olan seçeneklerin sıfırlayıp değiştire bilme perşömeni getirilmeli official sunucuda elde edebiliyorken biz rohan’da elde edip sıfırlayıp değiştiremiyoruz düzeltilmeli .


    özüt II


    görevin istediği özütleri düşürmek zor çünkü 3 4 defa kesmeme rağmen özütü elde edemedim ve düşürsem’de Ah-yu kabul edip yada etmiceği için yanıyor ve verilen emekler hiç oluyor çünkü boss süresi 1 saat bununla ilgili biraz % düşürme oranı çıkarılması lazım hiç değilse özütü düşürebiliyor oluruz ama Ah-yu yakıyor deriz diğer türlü görevin yapılması zaman alıyor bununla ilgili değerlendirip düzeltilmeli .


    Şuan görevler’de gördüğüm ve söyleyip dillendirmek istediğim konu bunlar . İyi çalışmalar Rohan takımı .

  • Merhaba arkadaşlar yanlış biliyor galiba kadim parşomenler görevi yarı direnç değil, 15 yarı insanlara karşı güç veren bir görev ve hiç bir zamanda bugda değil çalışıyordu. Yarı direnç veren görev özüt2 görevi diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin.

  • Kadim Parşomenler görevi; %15 Yarı İnsanlara Karşı Güçlü bonusu vermektedir.


    Merhaba arkadaşlar yanlış biliyor galiba kadim parşomenler görevi yarı direnç değil, 15 yarı insanlara karşı güç veren bir görev ve hiç bir zamanda bugda değil çalışıyordu. Yarı direnç veren görev özüt2 görevi diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin.

    İlginiz için teşekkürler.

  • Son zamanlarda Erebor piyasada eldiven çok görülmeye başladı ve fiyatı her geçen gün düşüyor sanırım üretim malzemeleri düşme oranında değişiklilk olmuş veya üretim şansı yükselmiş ve bu kısa bir zaman önce çok masraflı bir işti çok sayıda eplerimiz itemlerizden bu eldiven için vazgeçtik ve gerçekten zamanında emek gösterip masraf edenlere bir haksızlık söz konusu bu oranlarda şayet değişiklilik olduysa eskisi haline gelmesi Ve eldiven üzerine bir güncelleme yapılmaması oyunun dengesini daha düzeyli devam etmesini sağlıyacaktır.


    Ve şunu söylemek isterim zor olan herşey daha kıymetlidir bu zoru başarmak isteyen insanlar Bu süreçte daha hevesli ve Azimli devam edecektir aynen bizler bu bahsettiğim konuda emek gösterip çaba gösterenler gibi.

  • Son zamanlarda Erebor piyasada eldiven çok görülmeye başladı ve fiyatı her geçen gün düşüyor sanırım üretim malzemeleri düşme oranında değişiklilk olmuş veya üretim şansı yükselmiş ve bu kısa bir zaman önce çok masraflı bir işti çok sayıda eplerimiz itemlerizden bu eldiven için vazgeçtik ve gerçekten zamanında emek gösterip masraf edenlere bir haksızlık söz konusu bu oranlarda şayet değişiklilik olduysa eskisi haline gelmesi Ve eldiven üzerine bir güncelleme yapılmaması oyunun dengesini daha düzeyli devam etmesini sağlıyacaktır.


    Ve şunu söylemek isterim zor olan herşey daha kıymetlidir bu zoru başarmak isteyen insanlar Bu süreçte daha hevesli ve Azimli devam edecektir aynen bizler bu bahsettiğim konuda emek gösterip çaba gösterenler gibi.

    Merhaba, güncelleme esnasında unutulduğu için gerekli madde Discord güncelleme notları arasından temizlenmişti. Dolayısıyla üretim yüzdesi ve üretim nesne droplarında bir iyileştirmeye gidilmedi. Fakat Yohara kıtası patron ve metinlerinin doğum süresinde iyileştirmelere gidildi. Deneyimleyerek hem yüzdenin hem üretim nesne drobunun artmadığını görebilirsiniz. Eldivenlerin artış göstermesinde ki neden aradan geçen zaman farkı olmalıdır. Oyuncularımız her gün yoharaya giriş yapmaktalar ve her geçen gün şampiyon seviyesine geçişler oluyor. Oyuncularımızdan da tarafımıza iyileştirmeye yönelik bir talep gelmediği için şu an askıdadır. Kesin olmamakla beraber leri ki zamanlarda Yohara Kıtası için kanal yükseltimini düşünmekteyiz.

  • içlerinde yapılan gelen gelmesi planlanan şeyler var ama tekrardan bakıp silmek istemedim umarım çok yormaz sizi


    1-oyunda hesaplar 5 lv olmadan at yeteneği atamıyor veya binek üzerinde saldırı yapamıyor malesefki.


    2-yohara biyolog görevi bekleme süresi 6 saat en azından 3 saate indirgenebilir.


    3-oyunda bazı ninja hesaplarda at yeteneği 3 ve ya 2 defa vurabiliyor bu her hesapta olmuyor sadece bir kaç hesapta.


    4-düşük seviyedeki arkadaslar için alternatif olarak örümcek barones getirilmesi.


    5-canavar kartındaki görevlere minik başarımlar eklenebilir misal veriyorum Mu-rang belirli seviyeye geldiğinde +50 saldırı
    değeri verebilir buna benzer minik başarımlar.


    6-oyunda 70 lv üzeri hesaplar silinemiyor buna bir düzenleme getirilebilir.


    7-eldivene 2 taneden fazla taş eklenemiyor.


    8-oyundaki kostüm çeşitliliğin az olmasından dolayı oyunda göz zevkinin bir tık aşağılarda kalıyor olması


    9-oyunda grifon gibi bir bineğin erebor gibi gelişkin serverde bu denli değersiz olması bence adaletsiz en azından naga zindanı
    dönmek için bir sebebimiz vardı yeni bir hızlı binek getirilip nagaya entegre edilebilir.


    10-kara ejderha iç itemlerinin +0dan +4e kadar basım eşyalarının oyunda elde edilemiyor olması.


    11-Savaş kağıdı ( +0la +4 arasında %100 başarılı basma şansı veren büyülü bakırdan üretilen eşya ) oyunda mevcut değil ve olması
    gerektiğini düşünüyorum.


    12-oyunda beceri dengelerinin gerçekten değiştirilmesi lazım fakat şuanki oyun planında bir tane kara ejderha item çıkarttığımızda
    dahi ben şaman hesapla neredeyse 40k ları görebiliyorum bunun iyi dengelenmesi gerekiyor böyle bir şey olursa


    13-elementer haritası bence baştan aşağı değiştirilmeli orası için metin kesilecek denilmişti ama hiç öyle bir yer olmadı.


    14-zindanlara geri dönüş yapılsa bile örnek veriyorum yili için süre ilk katta yeterli olamayacak kadar kısa bunlar detaylıca
    düşünülmeli. hidra zaten düştüğünüz an dönseniz bile geçmiş olsun :)


    15-nesne market destek şamanlarına yoharada neredeyse hiç exp gelmiyor belirli seviyeden sonra ona bence düzenleme gelmeli bu
    sayede şaman satın alan sayısıda artar


    16-oyunda binek süre uzatımı nesnesi düşebilir cerberus falan için.


    17-petler için şampiyon lv i geleceği söylenmişti fakat öyle bir şey olmadı


    18-hiç bir npc de dönüşüm panelinde eşyaların başarılı geçme oranları belirtilmiyor.,


    19-gaya oyunda şuan için en değerli nesne işleme cevheri fakat başarılı işleme oranı %30 ve aşağısında buna bir çözüm olmalı


    20-itemler pazara atılarak ruhtan çözülebiliyor veya + basılarak tabi son seviye değilse + basmak olabiliyor buna engel
    olmak süper olur


    21-Enerji kristali için toplu şekilde üretim gelebilir


    22-Şebnemler için toplu üretim getirilebilir kaç yıllık sunucuda bunları yapmak için halen daha günlerimizi harcıyoruz.


    23-agile gibi bosslar için konulmuş ön bossların canı artırılmalı full farmlık ninjalar çok avantaj sahibiler KAMUFLAJ ile.


    24-yoharada düşen eşyaların bir çoğu + basma biyolog gibi nesneler bunlar k envanterine aktarılmalı erebor serverinde ben sadece
    ws lik itemlerimle 1 envanterim dolup taşıyor bunlara yer bulmak aşırı derecede zor ve olması gereken k envanteri


    25-250 lv auranın deposu açılabilir bu sayede insanlar auralarını 250 seviyeye çıkartmak için bir sebep edinmiş olur.


    26-oyunda bir çok haritada tek kjanal var kanal sayısı minumum 6ya çekilmeli bütün harita ve köyler için.


    27-oyunda exedyar gibi petlerin son seviyeye geldiğinde yani kitap okutulabilecek seviyeye geldiğinde renkleri değişmiyor yani
    hatalı ben bu eşyayı oyunda EP vererek alıp yapıyorum en azından buna bir düzenleme gelebilir.


    28-Lycan hesabı oyunda yarı dirençli kostümlerden sadece 1 tanesini giyebiliyor lycanın diğer hesaplardan yana dışlanması hoş değil.


    29-oyunda ep kuponlarının süresi en azından 15 güne çekilebilir.


    30-kostümleri ve tılsımları bence efsun botuna ekleyebilmeliyiz.


    31- Kostüm bonus aktarımı agile sandığı gibi boss sandıklarına eklenebilir ve cüzzi bir miktara nesne markete eklenebilir.


    32-karizma bonusu oyunda aktif fakat yetenek kitabı elde edilip okunamıyor.


    33-Şamanların buf oranları 105.1den max full oran zeka ile %60 70 arasına çekilme kritik kutsama ve yansıtma aynı zamanda
    iyileştirme şamanların iyileştirme değerleri mevcut olandan daha aşağı çekilmeli ayrıyetten suraların büyülü zırh yeteneğindeki
    170 yansıtma oranı olamamalı ve çözme yeteneği s olsa bile %100ü geçmemeli oyundaki diğer hesapların suraya karşı hiç bir şekilde
    çözülmeden gezme şansları yok 1v1 düellolalarda bile bu çok yüksek avantaj sağlıyor oran %90 bile olsa karşısındakini çözemez ise
    1 kere bu rakip oyuncuya 15 sn lik bir pencere açıyor %120 çözme oranı çok büyük haksızlık.


    34- ışık ruhu gibi kalıntı malzemelerinin oyunda elde edilebilmesi gerekli olduğunu düşünüyorum çünkü efsun eklesek bile
    kalıntının süresini uzakmak şuanki oyun planında imkansız.




  • 35-kader efsunla gelen efsunların örnek veriyorum hidraya karşı güç oranı 1 3 5 6 8 10 gibi oranlar geliyor. bence iyileştirme
    gelmesi gerekiyor sonuçta her deneme 10 ep


    36-Meley gibi bossların sandıklarına iyileştirme gelebilirse düşük seviyede gelişmeye çalışan insanlara oyunu oynama isteği
    getirilir.


    37-İrade topazının ticaretinin açılması.


    38-oyunda örnek veriyorum ata binme kısa yolu control h tuşu bunu oyun seçeneklerinden değiştirmek için bir panel getirilmeli
    yeri değiştirilmesi gerekn bir çok kısa yol var


    39- yerden item toplama paneli getirildi örnek veriyorum ayakkabıyı seçtiğinizde yerden almaması gerekiyor fakat yere düşen her
    nesneyi alıyor hesap oto toplama açıkken buna bir çözüm getirilmeli


    40- canaavr efect ler kapatıldığında oyunda hiç bir değişiklik olmuyor sebebi bilinmez bir şekilde bu çok güzel bir destek fakat
    kullanmıyoruz.


    41- derin zindanlar gibi haritaların bir şekilde exp oranları düzenlenip insanları gnoll cehennemleri ve yohara 3. haritasından
    kurtarılmalı.


    42- oyunda 6. ve 7. efsunlar eklenebilir hale getirilebilir.


    43-yoharada maden kazan insanlar için damarların daha ıssız yerlere alınabiliyor olması.


    buda devamı..

  • Bütün ozütler nesne markette mevcut jotun özütü goremiyoruz eklemeyi dusunuyormusunuz ve oyuna işlerimiz sebebiyle herzaman girme şansımız bulunmuyor savaşlara ejderha lord yüzüğü alınmadan katılmak sıkıntılı bir hal alıyor ve 150 ep verip aldığımız bu yüzüğü toplamda kullana bilmek ortalama Max 8 9 saat geri kalan süre hep boşuna gidiyor ve sürekli 3 günde 1 almak durumunda kalıyoruz ve çok masraflı oluyor bu durum savaşların katılım oranini düşürmüş oluyor dikkate alırsanız herkez bu durumdan memnun kalacaktır diye düşünüyorum.

  • Öncelikle Benim önerim yalnız dağ Boss hakkında olacaktır


    daha öncede bu konu konuşulmuştu ve boss büyü savunma eksikliği dile getirilmiş, bu konunun çözülmüş olup bütün karakter skilleri eş değer vuracağı söylenmişti lakin savaşlarda hiç ayakta bile duramayan ninjalar kamuflaj basıp bosslara sürekli tükürüp kaçtığını gördük dolayısıyla bu ninjalar eventi çok kısa sürede bitirmiş oldu bizim burdaki tek isteğimiz bu rekabetin daha çekişmeli olması ve uzun sürmesi, bunun sağlanması için bossda'ki büyü savunma eksikliğinin giderilmesi ve bütün karakterler eş değer vurmasıdır.

Şimdi katılın!

Henüz bir hesabınız yok mu? Şimdi kayıt olup topluluğumuzun bir parçası olun!