Server Geri Alımı

  • Arkadaş siz sürekli bakım bahanesiyle yaptığımız farmların içine etmeyi bırakacakmısınız? Biz sürekli böyle itemmi kaybedecez, ne bir açıklama ne bir bildirim hiç bir şey olmaksızın kafanızca iş yapıyor ve bunun ceremesini her seferinde oyuncular çekiyor. Bir gün Petlerimiz gider bir yaptığımız farmlar gider bir gün satın aldığımız itemler gider ama karşılamaya gelince hiç oralı dahi değilsiniz. Petler bozulduğundada oyun içinden duyuru yapıp tüm bozulan petleri iade etseydiniz ya. Ama yok sadece foruma girenlere ve sadece o gün yada o hafta geri isteyenlerinki iade ediliyor, neden? Çünkü işinize böyle geliyor.

  • Merhaba, habersiz hiçbir işlem gerçekleştirmemekteyiz. DGN taraflı anlık kopmalar olabiliyor. Eğer herhangi bir kaybınız var ise gerekli bilgileri tarafımıza iletmeniz durumunda incelemeler yapılıp geri dönüş sağlanacaktır.






    İyi forumlar.

  • Ticket attım lakin yardım edilmedi, kanıt gerekiyormuş. Ben oyundaki her anımı videoyamı alayım? siz her hangi bir oyun oynarken her anınızı kayıt altınamı alıyorsunuz sanki? gene sizin hatanızın ceremesini biz çekiyoruz. Zaten bende oyunu siz hata yapın bende ceremesini çekeyim diye oynuyorum başka bir maksadım yok. Şaka gibi her seferinde olan bize oluyor siz gene konuyu kilitleyip sorunlardan uzaklaşıyorsunuz.

  • Ticket attım lakin yardım edilmedi, kanıt gerekiyormuş. Ben oyundaki her anımı videoyamı alayım? siz her hangi bir oyun oynarken her anınızı kayıt altınamı alıyorsunuz sanki? gene sizin hatanızın ceremesini biz çekiyoruz. Zaten bende oyunu siz hata yapın bende ceremesini çekeyim diye oynuyorum başka bir maksadım yok. Şaka gibi her seferinde olan bize oluyor siz gene konuyu kilitleyip sorunlardan uzaklaşıyorsunuz.

    Çözüme kavuşmayan bir konu kilitlenemez. Kilitlenir ise zaten ben uyarıp tekrar konuyu açıyorum. DGN taraflı hat kesimlerin de bizlerin de haberi olmuyor ki, DGN firmasının da haberi olmaz. Habersiz olan bir hat kesintisin de bizler de herhangi bir iade yapamayız doğal olarak.

  • Çözüme kavuşmayan bir konu kilitlenemez. Kilitlenir ise zaten ben uyarıp tekrar konuyu açıyorum. DGN taraflı hat kesimlerin de bizlerin de haberi olmuyor ki, DGN firmasının da haberi olmaz. Habersiz olan bir hat kesintisin de bizler de herhangi bir iade yapamayız doğal olarak.

    Adam hak mağduru oyundan kaynaklı bi kesinti veya DGN diyorsunuz sonuç olarak burada oyuncu hatası yok ve bide diyorsunuz ki iade sağlayamayız nasıl yani ya adamlar aylarca bir item yapmak için uğraşacak kesinti gelecek itemini alacak bi empati kurun derim iade sağlamam ne demek ya bu hata siz veya DGN tarafındansa mağdur olan kişinin sorununu çözüp iadesini yapacaksınız kardeşim..

  • Adam hak mağduru oyundan kaynaklı bi kesinti veya DGN diyorsunuz sonuç olarak burada oyuncu hatası yok ve bide diyorsunuz ki iade sağlayamayız nasıl yani ya adamlar aylarca bir item yapmak için uğraşacak kesinti gelecek itemini alacak bi empati kurun derim iade sağlamam ne demek ya bu hata siz veya DGN tarafındansa mağdur olan kişinin sorununu çözüp iadesini yapacaksınız kardeşim..

    DGN taraflı bir kesinti yaşandığın da bizlere haber verilmiyor. Kesinti yaşanıyor ise zaten, DGN tarafın da haberi olmuyor. Bu neden ile biz uyarı yapıyoruz ve tekrar hatlar stabil hale getiriliyor. Biz de DGN nedeni ile mağduruz fakat, herhangi bir telafi isteyemiyoruz istemiyoruz. Çünkü hatların ne zaman kesileceğini onlar da bilemez bizler de.

Şimdi katılın!

Henüz bir hesabınız yok mu? Şimdi kayıt olup topluluğumuzun bir parçası olun!