Güncelleme İçeriği: 4.5, Yanılsama Platosu: Zaman Çatlağı Zindanları ve Yeni Setler


  • Kırmızı Ejderha Kalesi en görkemli zamanlarında hakimiyetini bütün topraklara yaymıştı. Son yüzyıllar boyunca çoraklaşan topraklardan başka bir şeyleri kalmamıştı.
    Lakin keşfedilen Yanılsama Platosu bu durumun aksini bizlere gösterdi. Razadör, atası olan Erafse'nin yolundan gitmek için kutsal nesnelerin peşine düşüp Zaman Çatlağını keşfedip kullanmaya başladı.


    Yanılsama Platosu'na girin ve Uyanış ve Zaman Çatlağı zindanlarını keşfedin. Görevleri tamamlayın, patronları yenin ve güçlü ejderha eşyaları kuşanın! İlk köyde Yanılsama heykelini bulun. Burada iki seçim imkanınız var: Günlük görev: "Yanılsama Dünyası": görevi tamamlamak için dört farklı patrondan üçünü devirin (Beran-Setaou, Razadör, Nemere, Jotun Thrym). Ödül olarak, Uyanış zindanlarına girmek için gereken uyanış kitabını alacaksınız. Bu görev günde bir defa tamamlanabilir. Seviye 110'dan itibaren, sizi daha fazla heykel, bir YZK tüccarı ve Işınlayıcının beklediği Yanılsaman Platosu'na ışınlanın.


    Her krallıkta Yanılsama heykeli bulunmaktadır;




    Uyanış heykeli;




    Bu heykel üzerinden Uyanış zindanlarına ulaşırsınız. Zindanlara girmek için bir grupta olmalısınız. Ayrıca her grup üyesinin,
    görevler veya marketteki özel promosyonlar yoluyla alabileceği bir Uyanış kitabına ihtiyacı vardır.
    Bunu tamamlamak için zindan başına 60 dakikanız var.


    Zaman Çatlağı: Kırmızı Ejderha Kalesi Rehberi;



    ZÇ: Geçit Bileti Bu geçit biletini ilgili bekçiye verirsen ZÇ: Kırmızı Ejderha Kalesi'ne giriş yapabilirsin.
    Geçit Biletini elde edebileceğin patronlar;
    * Hidra
    * Rhae Agile
    * Vadi Savaşçısı


    Öncelikle bu Razadör Kırmızı Ejderha Kalesinde bulunmaktadır. Yanılsama Platosu sayesinde daha üst seviyelerine gizlice sızılabiliyor. Bu kale Doyum Paper bölgesinde bulunmaktadır ve bu Kalenin Haritası 7 bölümden oluşmaktadır, grup olarak içeriye girildikten sonra Am-Heh Uçurumu'na gelinir.Başarı ile tamamlanan her bölge görevinden sonra buraya gelinerek ortadaki anıta tıklanarak bir diğer bölgeye geçilir.Bu haritada sırası ile yapılması gerekenler..
    Bilinmesi gerekir ki içeriye girildiğinde her girişte kombinasyon değişir yani yapılan işlemler sürekli aynı kalmaz her zaman değişir onun için ben sizlere şuan 1 adet kombinasyonu vereceğim.



    1. Bölge : Açılan kilitli mapa giderek bu mapta gömüş olduğunuz Bütün yaratık mobları öldürülmelidir. Ardından ortada ki Am Heh uçurumuna geri dönülür.
    2. Bölge : Canavarları öldürerek Altın Çark düşürmeli ve bölgede bulunan dikili taşları açmalısınız. Bu işlemden sonra Am Heh Uçurumuna geri dönülür.
    3. Bölge : Bu bölümde de açılan kapıdan girilerek 1.Bölge de gerçekleştirmiş olduğumuz işlemin aynısı yapılarak mapta ki bulunan bütün slotlar öldürülür. Ve bu işlem ardından tekrardan Am Heh uçurumuna dönülür.
    4. Bölge : Açılan kilitli kapıdan mapa giderek bir çok slotun içinde sadece 1 adet bulunan Ignitor'u bularak bu Ignitor'u mağlup etmelisiniz. Bu işlemden sonra Am Heh uçurumuna geri döneceksiniz.
    5. Bölge : Bu mapta Canavarları öldürerek Maat'ın Taşı'nı düşürmeli ve bölgede bulunan dikili taşları açmalısınız. Yapılan işlem Şeytan Kulesinde ki mühür açma olayı ile bire bir aynıdır. Sadece anıt sayısı fazladır. Bu işlem ardından tekrardan Am Heh uçurumuna dönülür.
    6. Bölge : Bu mapta slotların arasında bulunan Araf Ateşi Metni'ni yok etmelisiniz. Bu metni yok edince geri Am Heh uçurumuna dönmelisiniz.
    7. Bölge : Bu işlemden sonra Am- Heh'e tıklayarak sizi Razador'un olduğu map'a atmak için izin isteyerek bu izini onaylayıp Razador'a çıkacaksınız. Bu mapta da Razador'u kesip Kırmızı Ejderha Kalesini Feth Etmiş olacaksınız.



    Seviye 110 itibarıyla mevcut olan zindanlar:


    * Sürgün Mağarası
    * Kırmızı Ejderha Kalesi
    * Nemere Gözlemevi (bu zindan için grubunuzda bir Ninja ve bir Şaman olmalıdır)
    * Efsunlu Orman


    Bu zindanlarda yeni ekipman için yapım malzemeleri ve nesnelerinizi geliştirmek için malzemeler alacaksınız. Zindanı tamamladıktan sonra veya süre dolduğunda, tüm grup Yanılsama Platosu'na geri ışınlanır.

    Zindanı başka bir şekilde terk edemezsiniz. Lütfen dikkat: Bu yeni zindanların yapıları bilinen zindanlara benziyor, ancak eski zindanların görevleri burada çalışmıyor.


    Zaman Çatlağı heykeli;


    Bu heykel üzerinden Zaman Çatlağı zindanlarına ulaşırsınız. Zindanlara girmek için bir grupta olmalısınız. Ayrıca her grup üyesinin yanılsama tüccarından satın alabileceği bir cep saatine ihtiyacı vardır.

    Bunu tamamlamak için zindan başına 60 dakikanız var. Bu zindanlardaki canavarlar ganimet düşürmez, ama sana normalden daha fazla EXP verirler. Seviye 110 itibarıyla mevcut olan zindanlar:

    Sürgün Mağarası Kırmızı Ejderha Kalesi Nemere Gözlemevi (bu zindan için grubunuzda bir Ninja ve bir Şaman olmalıdır) Efsunlu Orman Zindanı tamamladıktan sonra veya süre dolduğunda, tüm grup Yanılsama Platosu'na geri ışınlanır.

    Zindanı başka bir şekilde terk edemezsiniz.


    * Zıırh ve silah üretiminiz için Zaman Çatlağı zindanları takılar içinse Uyanış zindanlarından elde edebileceksiniz.


    Zaman Çatlağı Görevi;
    Ayrıca Zaman Çatlağı heykelinden hızlandırılmış görevi de alabilirsiniz. ZÇ: Kırmızı Ejderha Kalesi: İlk güçlendirilmiş zindan için herhangi bir görev yapmanıza gerek yoktur. Görevi tamamlamak için 3 farklı patronu (Beran-Setaou, Razadör, Nemere, Jotun Thrym) devirin. (Beran-Setaou, Mavi Ejder ile ilgili sorunlar için uygun bir çözüm bulana kadar görevden geçici olarak çıkarıldı. İlerleyen zamanlarda, görevi tamamlamak için dört patronun da öldürülmesi gerekecek.) Ödül olarak, küçük bir ihtimalle, Uyanış zindanlarına girmek için gereken uyanış kitabını alacaksınız. Zaman Çatlağı görevini üst üste 10 kez tamamlarsanız, mutlaka bir Uyanış kitabı alırsınız. Lütfen dikkat: Bu yeni zindanların yapıları bilinen zindanlara benziyor, ancak eski zindanların görevleri burada çalışmıyor.


    Zırh ustası heykeli;







    Yeni set görünümü ve parlamaları; (Savaşçı)


    - Görüntü gif olduğu için kalitede düşüklük normaldir.




    Arayüz penceresini açmak için herhangi bir nesneyi heykelin üzerine sürükleyin. Böylece burada hangi nesneleri üretebileceğinizi ve onlar için hangi malzemelere ihtiyacınız olduğunu görebilirsiniz. Aşağıdaki zırhlar ve kasklar üretilebilir

    • Karanlık zırh savaşçısı, Savaşçılar için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Rüzgar ejderhası zırhı, Ninjalar için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Büyü ejderhası zırhı, Sura için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Tanrılar ejderhası zırhı, Şamanlar için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Gök ejderhası zırhı, Lycan için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Karanlık zırh kaskı, Savaşçılar için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Rüzgar ejderhası kaskı, Ninjalar için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Büyü ejderhası kaskı, Sura için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Tanrılar ejderhası kaskı, Şamanlar için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Gök ejderhası kaskı, Lycan için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir

    Üretim malzemelerini canavarlardan, patronlardan veya Uyanış Zindanlarındaki patron sandıklarından alırsınız.


    Cephanelik heykeli;


    Arayüz penceresini açmak için herhangi bir nesneyi heykelin üzerine sürükleyin. Böylece burada hangi nesneleri üretebileceğinizi ve onlar için hangi malzemelere ihtiyacınız olduğunu görebilirsiniz. Üretebileceğiniz silahlar:

    • Karanlık ejderha kılıcı, Savaşçılar, Ninjalar, Sura için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Kranlık ejderha jileti, Sura için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Kranlık ejderha hançeri, Ninjalar için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Kranlık ejderha yayı, Ninjalar için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Kranlık ejderha bıçağı, Savaşçılar için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Kranlık ejderha çanı, Şamanlar için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Kranlık ejderha pençesi, Lycan için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir
    • Kranlık ejderha yelpazesi, Şamanlar için, seviye 96 itibarıyla, maks. +15 geliştirilebilir

    Üretim malzemelerini Uyanış zindanlarından alabilirsiniz. Üretim için bonus eşyalar;



    ZÇ: Geçit Bileti Bu geçit biletini ilgili bekçiye verirsen ZÇ: Kırmızı Ejderha Kalesi'ne giriş yapabilirsin.
    ZÇ: Kale Bitkisi Kırmızı Ejderha Kalesinin topraklarında yetişen güzel bir çiçek.
    ZÇ: Altın Apolet Apolet ile zırhlarını sağlanlaştırır ve görünümlerini daha iyi hale getirebilirsin.
    ZÇ: Demirci Örsü + Üretim için demircilerin kullandığı örs ve çekiç içerisinde barındırır.
    ZÇ: İşlenmemiş Elmas Kırmızı Kalenin topraklarını çevreleyen aktif volkanik dağların püskürttüğü lavlardan oluşan ve milyonlarca yıl önce fosilleşen Elmas.
    ZÇ: İşlenmiş Elmas Kırmızı Kalenin topraklarını çevreleyen aktif volkanik dağların püskürttüğü lavlardan oluşan ve milyonlarca yıl önce fosilleşen Elmas. İşlendikten sonra üzerinde Kırmızı Ejderhanın sembolü belirir. İşlenmiş Elmas
    ZÇ: Kale Mifer Dişlisi Kırmızı Kalenin çark düzenini ve sırrını içerisinde barındıran nadir dişlilerden biri.
    ZÇ: Kırmızı Kale Sandığı Kırmızı Ejderha Kalesinin değerli topraklarından elde edilmiş bir sandık. ZÇ: Seviye 1
    ZÇ: Kale Yazıtı I. Kalenin geçmişini günümüze bağlayan ve bilinmeyen sıraları içeren yazıtlar.
    ZÇ: İyi Görünümlü İstiridye İnsanların topraklarında yetişen istiridyenin aksine Kırmızı Kale hakimiyetindeki bereketli toprakların denizlerinde yetişen istiridyeler.
    ZÇ: İşlenmemiş Kale Lavı Kırmızı Kalenin topraklarını çevreleyen aktif volkanik dağların püskürttüğü lavlardan oluşan ve milyonlarca yıl önce fosilleşen lav parçası.
    ZÇ: İşlenmiş Kale Lavı Kırmızı Kalenin topraklarını çevreleyen aktif volkanik dağların püskürttüğü lavlardan oluşan ve milyonlarca yıl önce fosilleşen lav parçası. İşlendikten sonra üzerinde Kırmızı Ejderhanın sembolü belirir. İşlenmiş Lav
    ZÇ: İrerket Kafatası Kırmızı Ejderha Kalesinin sadık, azametli ve güçlü koruyucularından İrerket yaratıklarına ait bir kafatası.
    ZÇ: Kırmızı Kale Bildirisi I. Kırmızı Kalenin en güçlü dönemini yaşadığı zamanlardan kalma hakimiyet bildirisi.
    ZÇ: Kale Savunma Dişlisi Kırmızı Ejderha Kalesinin savunmasının bir parçası olan çarkın önemli dişlilerinden biri.
    ZÇ: Kırmızı Kale Yoldaş Çantası Kırmızı Ejderha Kalesinin görkemli ve gösterişli zamanlarında ziyaret eden yolculara verilen erzak ve hediye çantası.
    ZÇ: Kale Saldırı Dişlisi Kırmızı Ejderha Kalesinin kırılamaz saldırı sırrı ve gücünün olduğu parşomenlerin çarkını çalıştıracak dişlilerden biri.
    ZÇ: Soy Taşı Kırmızı Ejderha Kalesinin kudretli hükümdarlarına ait soy kütüğünün yazılı olduğu taşlardan biri.
    ZÇ: İşlenmemiş Papağan Taşı Kale topraklarının yeraltı madenlerinde bolca bulunan papağan taşı gecenin karanlığını bir bıçak gibi keser ve etrafına güçlü ışık yayar.
    ZÇ: İşlenmiş Papağan Taşı Kale topraklarının yeraltı madenlerinde bolca bulunan papağan taşı gecenin karanlığını bir bıçak gibi keser ve etrafına güçlü ışık yayar. İşlenmiş papağan taşı takı olarak kullanılabilir. İşlenmiş Papağan Taşı
    ZÇ: Razadör Göz Yaşı Razadör'ün yas tuttuğu zamanda güçlü büyücüsü tarafından biriktirilen gözyaşlarının fosilleşmiş hali.
    ZÇ: İşlenmiş Razadör Göz Yaşı Razadör'ün yas tuttuğu zamanda güçlü büyücüsü tarafından biriktirilen gözyaşlarının fosilleşmiş hali. İşlendikten sonra üzerinde Kırmızı Ejderhanın sembolü belirir. İşlenmiş
    ZÇ: İşlenmemiş Birikim Taşı Büyük savaşta azametli tanrıların havada çarpıştığı aura, ve güçlü enerjilerinden yayılan ışığın hapsedildiği sınırsız güç kaynağı olarak kullanılan birikim taşı. İşlendiğinde sadece büyülü sözleri bilenler tarafından etkinleşir.
    ZÇ: İşlenmiş Birikim Taşı Büyük savaşta azametli tanrıların havada çarpıştığı aura, ve güçlü enerjilerinden yayılan ışığın hapsedildiği sınırsız güç kaynağı olarak kullanılan birikim taşı. İşlendiğinde sadece büyülü sözleri bilenler tarafından etkinleşir. İşlendikten sonra üzerinde Kırmızı Ejderhanın sembolü belirir. İşlenmiş
    ZÇ: Çelik Kaplı Razadör Boynuzu Büyük savaşta Razadör'ün atalarından Erafse'nin kırılan boynuzu. Nesilden nesile aktarılan boynuz hala heybetini korumakta ve aurası sayesinde büyük büyüler için içerisinden güç çekilmekte. Söylentiye göre Razadör'e her yaklaştırıldığında boynuz kutsal alevle sarılıp. Razadör'e sınırsız hakimiyet gücünün aktarıyor. Razadör'ün hakimiyetini istemeyen insanlar tarafından kontrol altında tutuluyor.
    ZÇ: Kale Çark Mekanizması Kalenin eskimiş ama hala iş gören çarklarının nasıl çalıştığını içerisinde bulunduran nadir çark mekanizması. Kale torkuyla birleştirildiğinde kutsal odanın girişini ortaya çıkarmakta.
    ZÇ: Kırmızı Kale Yüzüğü I. Kırmızı Ejderha Kalesinde üretilen ve soyluların taşıdığı bir yüzük. Soylular eğer hükümdarlıklarını kabul ettirirlerse Ejderha Tanrıçası tarafından hüküm yüzüğüne mühür verilir. Kutsanmış bir yüzük sahibi Kırmızı Ejderha Kalesinin ihtişamlı günlerini yeniden yaşatabilir ve bütün mezhebi tek çatı altında toplama gücü vardır. İşlenmemiş
    ZÇ: Kırmızı Kale Yüzüğü II. Kırmızı Ejderha Kalesinde üretilen ve soyluların taşıdığı bir yüzük. Soylular eğer hükümdarlıklarını kabul ettirirlerse Ejderha Tanrıçası tarafından hüküm yüzüğüne mühür verilir. Kutsanmış bir yüzük sahibi Kırmızı Ejderha Kalesinin ihtişamlı günlerini yeniden yaşatabilir ve bütün mezhebi tek çatı altında toplama gücü vardır. İşlenmiş, +%50 EXP, +%40 hasar, +%25 saldırı hızı, +%25 büyü hızı, +%10 HP ve +%10 SP kazandırır.
    ZÇ: Kırmızı Kale Mührü




    Silah ve Zırh Konsept;






    Yeni yüzük ve diğer arındırmalar;



    ZÇ: Kırmızı Kale Yüzüğü II. Kırmızı Ejderha Kalesinde üretilen ve soyluların taşıdığı bir yüzük. Soylular eğer hükümdarlıklarını kabul ettirirlerse Ejderha Tanrıçası tarafından hüküm yüzüğüne mühür verilir.
    Kutsanmış bir yüzük sahibi Kırmızı Ejderha Kalesinin ihtişamlı günlerini yeniden yaşatabilir ve bütün mezhebi tek çatı altında toplama gücü vardır. İşlenmiş,


    +%50 EXP, +%40 hasar, +%25 saldırı hızı, +%25 büyü hızı, +%10 HP ve +%10 SP kazandırır.



    x200 Adet işlenmemiş yüzük ve 5 adet Soy Taşı bulduğunuzda Kale Yüzüğünü elde edebilirsiniz.
    ZÇ: Kırmızı Kale Yüzüğü II Süresi: 7 Gün



    - Şeytan kulesi devamı olarak gelen Mavi Ölümün ini harita şarkısı aktif edildi.
    - Zindan takibe eksik zindanlar ve bilgileri eklendi.




    - Birinci köylerde bazı sandıkların açılması engellendi. (Bu sandıkları diğer haritalarda veya ikinci köylerde açabilirsiniz.)
    - F5 tuşuna efsun botu entegre edildi ve F5 tuşunda olan Bozdiyar ışınlama tetikleyicisi F6 tuşuna çekildi.
    - Yanılsama Platosu zindanlarının ilk aşaması ZÇ aktif edildi. ZÇ: Kırmızı Ejderha Kalesi
    - Am-heh Yutağı, Ejderha Kapısı, Kader Kilidi içlerinden geçilmesi engellendi.
    - Uzun bir aradan sonra yeni setler aktif edildi. Zırh ve Silah +15 kadar yükseltmesi yapılabilir.
    - ZÇ: seviye zindandan Zırh ve Silah nesnelerini elde edebileceksiniz.
    - TS: seviye zindandan takı vb. nesneleri elde edebileceksiniz.
    - Kış eventi dolayısıyla oyundaki metinler Kardan adam görünümünü aldı.
    - Rhae Agile (Kristal Zindan) droplarında iyileştirme ve düzenleme yapıldı.
    - Won Masası içeriğinde değişiklikler yapıldı nesnelerin fiyatlarında.
    - Bazı kostümlerin ticareti aktif hale getirildi.


    - Sonraki güncelleme içeriğine eklenmesi planlanan yenilikler;
    - Yıldönümü Etkinliği
    - Balkabağı Etkinliği
    - Yeni biyolog görevi
    - Özelleştirilmiş Ruhsal Silahlar (Seviye 30 ve 90 arası)
    - Yeni setleri tamamlayan kuşak, kemer vb. teçhizatlar.

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!