Açılmış olunan konulara cevap verilmeden veya kestirip atılarak konular kapatılmakta. Cevap hakkımız için tekrar tekrar konu açıyoruz. Kaybolan itemlerin ve won’un ispatı için ss veya video kanıtı istenmesine verilen cevaplara;
“Malesef başk bir yolu yok. Sonuç olarak, bu tür bildirimler de bir çok oyuncu başvuruyor ve her birine iade yaptığımızı düşünün ve empati kurun.”
denilerek oyuncuların hiç bir kabahati yokken zarara uğratılması problem değil de onların zararlarını bildirmesi problem, bunun için empati kuralım öyle mi? Madem öyle bir de sizler empati kurmayın deneyin isterseniz? Farz edin ki bankada güncelleme var ve siz bankaya para yatırdınız ama o para sizin hesabınızda görünmüyor. Ne yaparsınız?
Empati kurma konusuna gelecek olursak en basitinden bir oyuncunun annesine küfredildiğinde chat banı veren GM’ler, GM’nin annesine küfredilince “Süresiz Ban” atıyorlar.
Lütfen empatiyi yalnızca oyunculardan özellikle emekleri kaybolan oyunculardan istemeyin. Oyunu güncelliyorsanız yaptığınız hataları da düzeltmeniz sizin göreviniz, oyuncuların görevi her dakika ss almak veya video kayıt yapmak olamaz herhalde...